Filmbevis

från en grymt lyckad kväll haha! Håll i hatten allihopa ;)

På filmen är det Anton, Sege, Rasmus, Ella, Johanna och jag
som visar vart skåpet ska stå när det gäller regndans haha.
Sanna syns också lite i början när hon viftar med sin kamera! :D




Filmen är Idas och det är också hennes garv man hör i bakgrunden haha <3

Och sen var det några människor som kom och gick också under
kvällens gång men jag orkar inte skriva med dom nu haha.
Bilder kommer nog sen om jag hittar den rackarns lilla sladden..

Kommentarer
Postat av: Linda g

HAHAHAHA där har jag bott en gång i tiden hahaha

Och Min kompis emma! rasmus kusin håller till där.. har varit på många många fester där.. hahahahaha jävligt kul att se =) =) =)

2009-07-06 @ 19:31:17
URL: http://lindisgustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0