22.39

De två sakerna jag bad om och verkligen förväntade mig och tycker att jag förtjänar var att du skulle vara öppen och ärlig mot mig. Det har jag iaf varit mot dig, och det är faktiskt en tröst. Men det verkar som att jag inte fått något utav det och att jag lurat mig själv totalt. Igen! Och det suger..

Jag hoppas att det här beror på att det är något så simpelt och löjligt som att det är fel på din mobil. Eller att du bara säger det som jag redan misstänker. Det hade varit så mycket bättre än att inte veta något alls som det är nu!

Jag gillade verkligen att hänga med dig, och jag hoppas att det blir mer av det.

Faan, hör av dig bara!

Kommentarer
Postat av: ida

men Lovisa min babe! Jag saknar dig en massa.

Och hallå? är du okej? vet ju inte vad som händer i ditt kickasslife heller ju? :/ Let's catch it up!

roc for moc iår?

massa kärlek.

:*

2009-07-14 @ 21:29:48
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0