5 dec, 17.44

Hej hej hallå bloggen.

Nu har jag precis kommit till papi och känner mig väldigt seg. Ovanligt? Nääe, skulle inte tro det va! Jag tänkte duscha och pyssla lite med mitt hår (som för övrigt är det snyggaste jag sett, mhm!) och trixa med lite snälla saker i ansiktet men hamnade har istället: på rygg i sängen med datorn på magen. Ovanligt? Nääe, skulle inte tro det va!

Har städat och rensat lite smått och fixat med med sånt hos mamma idag. Sånt är så värt att göra! Jag känner mig alltid fruktansvärt nöjd med mig själv när jag gjort det. Meeen, jag hade en poäng att komma till: jämt när jag rensar och städar hittar jag små fina saker som jag för tillfället alltid har glömt bort. Oftast handlar det om kläder som lyckats hamna längst in i helt fel låda, och ibland hittar jag på smycken och det är lika roligt det!

Idag hade jag turen att hitta på både "kläder" och smycken :)


Mina älskade åsnetofflor som jag trodde att jag hade varit dum nog att slänga när ena huvudet lossnade.. Men jag hittade dom i en liten påse längst inne i garderoben och Det Förlorade Huvudet låg också däri, så det är påsytt igen. Bästa tofflorna ever med små grejer på undersidan så det blir typ som fotmassage när man går, <33!


Det superduperfiniga halsbandet med texten Lillasyster på som jag fick av min fina syster (otippat va?!) när jag tog studenten! Ett väldigt enkelt men jättefint armband gjort av silverhjärtan som jag fått av min moster vid någon födelsedag har jag för mig.. Och sist men absolut inte minst: halsbandet med den stora spindeln! Spindeln är till och med en gammal nyckelring som jag tyckte var på tok för fin för att bara vara en nyckelring. Så den fick bli ett halsband, awesome!

Men nu ska jag duscha, sen är det mys hos Idaliten som gäller. Blir nog en väldans bra kväll!

Heirå.

Kommentarer
Postat av: Eline

har hittat en jätte fin blogg design om du vill ha till din blogg!

2009-12-06 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0