9 dec, 21.28

Jag är rätt bitter. Johanna och ida fick stå ut med det. Men de var jättedryga och dumma så de får tåla lite bitterhet. Jag kommer sakna ida som fan när hon åker till usa. Och jag saknar Johanna fruktansvärt mycket om jag inte pratat med henne på typ två dagar. Det kanske inte ens har hänt?

Jag tycker det är jobbigt att höra folk prata illa om andra, även om dom verkligen menar det och säger det till personen face to face. Men en sak som är ännu jobbigare är folk som slickar röv och bara snackar skit! Sånt håller aldrig i längden. Icke!

Och när du mår dåligt så rasar min värld totalt. Hela vägen ner till Ingenting. Jag känner mig aldrig så otillräcklig som då. Älskade älskade bästaste Du. Jag älskar dig, du är min bästa vän, mitt bästa allt. Jag vet att jag säger så om många, men jag har individer i mitt liv som är mina bästa på olika saker. Men du är den som är Bäst på Allt, som kickar alla andras ass. Hjälp mig hjälpa dig. Jag gör så gott jag kan, jag älskar dig och kommer alltid att göra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0