25 dec, 22.55

Julaftonen detta år var sjukt stressig. Helt insane!

Dagen för mig började 04.45 då det var dags att ta sig till ica maxi för det blir minsann dammigt där även på julafton >< När det var avklarat var det bara att ha plattan i mattan på forden för att komma hem till pappa och byta till julaftonskläder, slå in de sista klapparna och sen invänta farmor och då åt vi jullunch och delade ut julklappar.

Sen var det bara att byta kläder igen och stressa iväg och försöka få till världens snabbaste eftermiddagspass för alla frusna och hungriga hästar. Hem till pappa igen efter det, duscha och fixa samtidigt som Kalle stod på.

Efter det bar det av till Källviken, hem till moster och alla släktingar på den sidan. Ännu mer mat, ännu mer klappar! Sen var det bara prat och mys hela kvällen och när jag kom hem runt 10-tiden var jag så trött så mina ögon stod verkligen i kors. Ramlade i säng och sedan ringde klockan 05.45 idag och det var dags för jobb igen..

Så som sagt, julaftonen var en stressig upplevelse det här året. Men trots allt väldigt mysig.

Dessutom fick jag allt som jag hade önskat mig mest,
och det gjorde ju knappast dagen värre, haha.

Några höjdpunkter bland många:

Nya ridskor
Sängkläder med zebramönster och snyggklockan med marilyn monroe

Skivspelare med cd-uttag, usb-port och radio och grejer (awesome!) och en svinsnygg klänning med G'n'R-tryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0