21 dec, 21.45

Varje dag hur länge som helst nu (typ..) har jag lovat mig själv och folk som påpekat det på ett lite negativt sätt att jag ska klippa till min lugg som verkligen har blivit för lång. Och det var lika nu. Men jag har suttit med inpackning i håret i 30 minuter istället för 5 minuter så min lugg kan få vara ifred eeeen dag till utan att jag ska behöva få ångest över att jag har sämst självdisciplin i världen.. Dessutom tror jag att resulatet av en luggklippning i det extremt trötta tillstånd som jag är i nu bara skulle bli en hackig/sne/konstig/ful lugg. Så saxen och luggen får allt vänta tills imorgon när mina trötta ögon förhoppningsvis har slutat rulla runt i huvudet på mig och tittar dit jag vill att de ska titta istället för överallt som de gör nu.

Så, nu har det blivit ett Dagens inlägg idag också. Ett rätt långt och meningslöst inlägg för att ha handlat om en lugg, hm.. Det säger nog en hel del.. Om hur trött jag är. JAG ÄR TRÖTT. Nu ska jag blåsa och platta till mitt hår och sen sova. Klockan ringer 05.45 och då är det dags för hard work work igen. Glassigt värre..

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0