1 dec, 21.09

DEN HÄR DAGEN HAR BARA VARIT MYS!

Jag och vovven har varit ute på myspromenader och sedan kom ju världens bästa johanna hit också. Bästbästbäst. Det är en sån här dag som jag måste försöka komma ihåg när allting suger och ingenting känns meningsfullt.


En väldigt konstig bild på mig, men vadfan!
Fint väder och glad tjej, och vad spelar då bilden för roll!?


Sedan har jag och mamma varit i tvättstugan lääänge, och det blev till och med en liten glasspaus mitt bland alla tvättberg haha, <3 så värt. Nu är mamma ute med vovven på en kvällspromenad och jag väntar på att sista maskinen tvätt ska bli torr så att den kan vikas och tas med upp från tvättstugan.

Imorgon blir det mys med Idasåsen och Johannasaten om inget går fel, dvs. om någon av oss får jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0