1 dec, 10.15

HA! Mina önskningar från igårkväll slog in. Jag vaknade för en stund sen och det onda i halsen var nästan borta (men hela min kropp ville såklart fortfarande gå i tusen bitar!) och jag kände mig faktiskt rätt pigg. Jag öppnade första luckan i min chokladkalender och gick sen upp och upptäckte det fina vädret! Iofs ligger det snö överallt, men det är ljust och fint och man kan se en blå himmel och solsken = bästa.

Nu sitter jag i soffan med en snarkande hund bredvid mig och dricker gottgottgott kaffe med kanel, kardemumma och skummad mjök i. Det är verkligen så himla gott!

Jag och vovven ska ut på en långpromenad i det fina vädret om ett tag, bara våran sega vaktmästare har varit här och fixat duschen som stått och droppat i flera veckor. Sen blir det stallet på eftermiddagen och efter det är det en tur ner till tvättstugan som gäller. Yep, nog om det! Ha en bra dag,

heido.

Idag lyssnar jag mest på Peppermint Creeps också, long time no see men ooh vad bra de är (även fast de ser ut som fan haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0