14.25

Har inte bloggat på ett tag nu igen. Inte känt för dig helt enkelt. Och jag är ju ingen som gör saker jag inte könner för. Speciellt inte saker som jag inte måste. En egenskap som jag anser är både bra och dålig.

Igår var jag sen som vanligt med att ta mig till partajet om man nu kan kalla det för det. Det var bara rörigt. Sen dök johanna och rasmus upp och vi drog hem till rasmus där emma och henne polare satt och förfestade. Det var först då som festen kom igång och sen kom sanna dit när hon slutat och allt blev bara mer och mer roligt haha. Sen åkte jag och sanna iväg på en liten spontangrej och jag kom hem vid halv 5 på morgonen. Då hade jag varit vaken i 22 timmar. Jag är rätt trött idag.. Men kvällen och natten var bara rolig. Och sanna, vi måste göra om det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0