23.16

SLUTDEPPAT!

Det som händer,
det händer.
Det som inte händer, finns det en mening med varför det inte händer
.

Det har aldrig skadat att ha kvar sina drömmar.
Och
om de slår in i framtiden när allt passar bättre och jag har koll på vart jag vill
och
vad jag vill göra så kommer jag vara glad och tacksam för det!

Jag saknar dig, och du vet det. Jag vill träffas, och du vet det.
Men det är för mycket saker i vägen, och du vet det.

Du är nog den som är Den, och jag
hoppas att jag kan få upptäcka
någon gång om det är sant eller inte. Men bara inte just nu.
Och det suger.
Det är så jävla dumt och jag har hela tiden svårt att fokusera på annat.

Men som sagt: det har aldrig skadat att ha kvar sina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0