17.38

KOLL PÅ LÄGET!

Idag har jag:

- Ringt tisken. Misslyckades rätt hårt..
- Promenerat med knasig hund!
- Kollat igenom engelskagrejer vilket resulterade i råångest och ont i magen..
- Lunchat med pappa och Fia på staberg
- Promenerat med hunden som hade slutat vara knasig
- Bokat gymtid.
- Kollat lite friends med Fia
- Trixat haha

Idag ska jag:

- Åka till stallet och hoppträna. Wäääy :)
- Dö lite med Klara hoppas jag ^^
- Komma ihåg att ta med Fias hjälm och stövlat från stallet. Får se hur det går..
- Duscha
- Dricka te med mamma och Fia hoppas jag!
- Soooova

Imorgon ska jag:

- Säga hejdå till Fia som åker tillbaka till Umeå och till mamma som
  ska följa med en stund. Satan..
- Promenera med hund.
- Glida runt på stan med Sanna och fixa och trixa :)
- Gymma!
- Lämna hunden till Eva
- Packa grejer och åka till pappa.
- Fixa sig lite då!
- Dra på förfest någonstans tror jag?
- Åka till borlänge
- In på rockfickan och säga hejdå till Christian och kanske umgås med lite folk där :)
- Gå in på S2 och hänga i baren och kolla på Heat haha.
- Sen är nog kvällen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0