YES!

Har nu fixat halv fodervärd åt min ponnypålle. Hoppas verkligen att det fungerar den här gången. Det skulle vara så himla braa! Anyway, ska testa det här nu några veckor innan vi skriver något kontrakt men har nu iaf 3 dagar stalledigt i veckan, vilket är skönt. Nu kommer jag verkligen kunna lägga ner tid på skolan, det sista!


I förrgår kändes studenten riktigt roligt, såg till och med fram emot den. Men igår började jag grina och fick sån jävla ångest över allt bara jag tänkte på det, och inte blir det ju bättre av att folk är idioter och bara förväntar sig att man ska acceptera allt. Speciellt när jag är en sån som måste vänja mig vid tanken på något innan jag kan säga ja eller nej.
Du borde veta det efter 19 år. Men det är ju knappast första gången du gör såhär. Korkskalle! Argh!, >_<


Menmen, nu ska jag inte deppa ihop, det har jag inte tid med! Så nu ska jag packa mina saker, fixa mat, vänta på pappa, åka till stallet och träna, och sen ska jag till mami! :)


Bbyboi, du är min bästa! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0