Trött som en som dött!

Sista inlägget för idag.. Lovar :)

När jag kom hem från stan idag efter skolan hade jag uträttat diverse ärenden (angående födelsedagar hehe..) satte jag mig duktigt och pluggade klart det jag hade kvar att göra i historiaväg. Otroligt skönt att få maila iväg uppgifterna och pricka av den punkten från min Att-göra-listan!

När det var gjort åkte jag och systeryster Fia iväg till stallet, och eftersom hon inte ridit sen januari (!!!!!!) fick hon äran att rida knasponnyn (som alldeles glömt bort att han som 19åring borde uppföra sig bättre än att sätta av i full galopp från skritt på långa tyglar.. >< han är galen!), medan jag fixade allt annat i stallet.

Nu har jag, mami och Fia haft värsta myskvällen med asgod mat, asgod dessert, asgoda popcorn och en asskön och asvärd kvällspromenad. Jag kan lova att den promenaden behövdes!

Tänkte kika på ett avsnitt av Grey's Anatomy (har precis börjat med andra säsongen nu) och sen ska jag sova. Mm!


Grey's Anatomy har blivit lite som en godnattsaga för mig nu måste jag erkänna haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0