Stört upptagen dag!

Började med kaffe -och äggmackefrulle med mami, det kan vara den bästa starten till alla dagar! Sen bar vi fram alla kartonger med miljontals ovärda små pryttlar som vi tänker försöka få sålda imorgon på loppis. JAG FATTAR INTE VART ALLA GREJER KOMMER IFRÅN! Lägenheten var inte så stökig och proppfull ens när vi precis flyttat in som den var idag. Och det säger en hel del vill jag lova...

Sen efter några timmar åt vi lunch innan jag tog bilen till bjurs för sista akupunkturbehandlingen (har iallafall tänkt att det var den sista!). Solen sken och jag hade rutorna nedvevade, solbrillorna på och alice cooper och diverse annan finfin musik dånande i högtalarna både dit och hem. Yeeeeeey vad det är kul att köra bil när det är fint väder! Speciellt när det går på tok för fort enligt hastighetsbegränsningarna hehehe.

När jag kom hem satt mamma på balkongen och hade kirrat kaffe så det var bara att slå sig ner i solen, lyxigt värre! :) Sen jobbade vi på som tokar igen med våra kartonger och prismärkte alla små skitsaker som jag inte förstår att någon ens skulle vilja titta på och huxflux så var det dax för mat, igen!

Runt niotiden hämtade vi upp Eva, Elin och Uffe som kom från en kryssning (som vanligt haha) och när vi kom hem upptäckte vi till våran förskräckelse att det fortfarande fanns plats kvar i bilen så vi rensade ur och prismärkte två kartonger till som ska till loppisen. Skönt att få undan!

Sedan myste vi ihop oss med casper i soffan och million dollar baby på tvn och grinade oss igenom slutet av filmen. Det är en fruktansvärt stark, och bra film som jag kan se hur många gånger som helst tror jag.

Men nu ska jag sova, 06.15 ringer klockan och jag ska upp och fixa matsäck innan vi ska iväg och tjäna stora loppispengar :)


Million Dollar Baby. Har ni inte sett den, se den!
Har ni sett den, så fattar ni att ni kan se den igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0