Så jävla jävla jävla trött

Min syster kom hem från Umeå igår. JÄTTEROLIGT! :) Saknat henne så mycket! Men som vanligt när man åker tåg så skiter sig saker. Igår var det loket som sket sig. Det gick sönder och det fanns inga reservdelar. Kul! Så mamma (som var trött efter en lång dag!) fick sätta sig i bilen och åka till gävle när klockan var runt 10... Det gick bra i alla fall och någon timme senare ramlade dom in i lägenheten och vi drack te och åt hårdmackor och så skulle vi sova. Fick lite lätt panik när jag såg att klockan då var 01.10 och tänkte att nu skulle jag ju aldrig kunna somna! Mycket riktigt. Jag somnade inte. 03.50 tittade jag på klockan sista gången och så visste jag att klockan skulle ringa 7... Jag är så himla opepp på skola och hela den här dagen just nu.

Kommentarer
Postat av: KAKMONSTRET

men va äre här jag klarar inte av det jag måste supa ner mig själv och ligga i leran i timmar tills jag inte kan älska med leran mer!

2009-04-09 @ 09:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0