Påskäggsjakt

Runt nio imorse SMÄLLDE pappa upp min dörr och klampade in och skrek "NU MÅSTE DU GÅ UPP OCH LETA PÅSKÄGG!!!!!!!!" MEN TACK DÅ! Fan va sugen jag blev på att gå upp då. Snarare skitgrinig och ville bara skjuta alla och avsluta med mig! Jag fattar inte vad folk inte fattar med "Väck mig inte före 10 på morgonen och om ni ändå måste göra det, SKRIK INTE eller gör andra jobbiga saker!"?!
Jag gick upp iaf. Och la mig i soffan tills de började tjata på mig igen att jag skulle leta för ALLA andra hade ju redan hittat sina. SO WHAT!? Vad skulle det göra om jag letade efter mitt nästa vecka istället!? Jag öppnade iaf ögonen där jag låg i soffan för att säga åt dom att hålla käften, och då såg jag mitt ägg ovanpå klockan. Så jag reste mig, tog fram en stol och plockade ner det och sen var de tysta. Skönt. Nu är de ute och går.

Solen skiner, det är varmt, Björne har bajsat på gräsmattan och snart ska jag till stallet.
Det kanske blir en bra dag iaf, trots mitt brutala uppvaknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0