Påsk

Har precis kommit hem från mormor. Underbara, älskade mormor!

Åt mer mat än jag vill tänka på. Det var liksom förrätt, huvudrätt, TVÅ efterrätter och kaffe! Hjälp..  Jag ser gravid ut. I nionde månaden minst! :O hade i vart fall hemskt mysigt, min släkt är aaaaaaawesome när den väl vill :) eller när jag vill..? Hm..?

Nu ska jag kolla på någon mysig film (eller några avsnitt greys hehehe) och sen sova. Morgonpasset i stallet imorgon så mobilen kommer börja göra oljud vid 6 ><


Änywääy. Hoppas ni haft en bra påsk och att ni är lika tjocka som jag! :)

Här kommer lite bilder fårn mormor


Eva fostrar Elin genom att killa henne! :D


Mormor hade vispat grädde och Casper fick slicka av visparna haha


Sofia (som visar sig från sin bästa sida haha), Uffe och Eva


Mormor häller upp kaffe till en lycklig Fia :D


Här visar mormor hur man bäst skär upp en tårta haha!<3


Sen fick Fia paket, för hon fyller år snart!


Alla fick påskpaket av mormor :)
I mitt var det en prickig t-shirt som var hur söt som helst!



Avslutande bilden. Världens godaste chokladtårta!!!
När jag blir pensionär ska jag bli precis som mormor: alltid ha massa onyttigt och bjuda på och färgglatt, antikt porslin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0