Nej!!?

Ni kan inte mena allvar. Aldrig i livet! Jag har tyckt att ni gjort en väldans massa korkade saker, men om ni gör det här kan jag säga att ni överträffat er själva. Än en gång.

Det finns ingen anledning. Det skulle bara betyda en himla massa mer jobb. Något som allihopa skulle tröttna på efter några dagar. DET FINNS INGEN ANLEDNING!

DET ÄR BARA SÅÅ HIMLA KORKAT!! Jag tänker inte ställa upp på det, och jag tänker varken flytta mig eller det bästa jag har.
Vilken jävla dröm lever ni i!?

Ni måste skämta! Ni kan inte mena allvar!?

Kommentarer
Postat av: Elin

Bajbie, är dom ond med dig och hästen? Här av dig om du behöver älskling :) Puss.

2009-04-10 @ 23:23:14
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0