Loppis!

Det var ganska segt idag på loppisen, skittråkigt och jag är rätt besviken på alla snåla människor! :( Jävla jävlar, kom och köp! >:( Men men, jag och mamma fick iallafall ihop 450 kr till min studentkassa, så vi hamnade på plus ändå! Det gillar vi.

Nästa gång vi ska dit, ska vi se till att få ett bord direkt efter löning och inte efter någon storhelg, för det visade sig vara ett litet misslyckande haha.

Fast jag lovat, både mig själv, mamma och pappa så köpte jag ett par skor. Klart jag gjorde hehe. Men de kostade bara 20 kr, var bara använda en gång och det syntes inte. Bara pyttepyttelite på klacken så jag lydde min instinkt/magkänsla, you name it, och köpte dem! :) De är precis lika som ett par jag redan har, som jag tycker asmycket om. Det är till och med samma strl, men de råkade jag ju totalförstöra klackarna på under en fullirullsväng vid slagghögarna och sedan på Olearys (rest in peace Olearys btw :( buhu..). Undrar vart man ska hänga i sommar liksom!? :O Men om vädret håller i sig och är lika fint som det är nu kan man ju lätt sitta ute hela nätterna snart, wiie!<3

Ikväll ska jag mysa med Sannamalen, Ellamalen och Johannamalen. Det blir bra. Är så sjukt ölsugen nu så ni fattar inte! Men ska köra bil så ölen får vänta till en annan bra kväll istället. Typ sista april kanske?! :)



Här är mina nya skor! Finafinafina :)

Kommentarer
Postat av: Elin aka mr happy happy smile face

Så vitt jag vet har vi ett större utbud på uteserveringar och krigar i sundsvall så det är väll givet vart du ska hänga!

2009-04-18 @ 20:02:00
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0