Kvart-i-3ragg

Har funderat mycket idag. Umgåtts med Klara och då blir det automatiskt att man funderar.

Jag saknar inte att dricka, men jag saknar att vara full.
Känna den där känslan av att ingenting spelar någon roll (på ett bra sätt!).
Känna den där känslan av att "vad jag gör ikväll/inatt kommer aldrig komma tillbaka och kommer aldrig spela någon roll"
Känna den där känslan av frihet.
Att veta att den personen jag lämnar krogen med, kommer komma ihåg mitt namn imorgon lika dåligt som jag kommer komma ihåg hans.
Bara vara kroppslig.
Bara låta allt blir vad det blir.
Bara göra allt det som man aldrig skulle göra i nyktert tillstånd.

Kalla mig desperat, kalla mig töntig, kalla mig fjortis, kalla mig vad som helst.
För när allt kommer omkring gör jag allt bara för min skull, och då ska ingen få döma mig.
Jag är brutalt ärlig. Men det kan jag ta.

Så, bli mitt kvart-i-3ragg och jag lovar att jag ska älska dig över allt annat tills mina sinnen sätts i bruk,
och då kommer jag försvinna och vi kommer aldrig behöva prata om det.
Jag kan inte komma på något bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0