hej!

Jag sitter i sannas soffa och knycker bredband hihihihihi. malerna är de tråkigaste jag någonsin hängt med för tillfället. SLUTA KOLLA PÅ FUCKING SKITROBINSON!!!!!!!!!! Sen ska de äta räkmackor. Äckligt. Jag är jävligt negativ nu. Fast jag ska få andra mackor när de äter sina äckliga räkmackor så det blir nog bra ändå :):):)

Nu sitter jag och skriver bara för att få tiden att gå. Men vad ska man göra då!??! Jag har iallafall fina kläder och roligt hår idag. Sånt gör mig glad, utseendefixerad som man är :) När jag kommer hem sen slänger jag nog upp lite bilder från kvällen. Om malerna slutar vara de tråkigaste jag någonsin hängt med och vill göra roliga saker med mig! Just nu känns det inte som att det kommer att hända................ De garvar inte ens när jag är asrolig och säger smarta saker... Jävlaskit då! :(

Imorgon ska jag nog ringa om ett jobb jag precis hörde om. Jag hoppas verkligen verkligen verkligen att jag får det! Det skulle vara så himla himla himla braa! Och göra mig jättejättejättelycklig!

Nu funderar jag starkt på att hoppa i sannas säng och stöka till lite för att få den uppmärksamhet jag tycker att jag förtjänar :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

r för dig att du inte hoppade i min säng >:@

2009-04-18 @ 23:39:17
Postat av: Johanna

mjaa imorgon ska du nog inte ringa :D måndag passar nog bättre hehe

2009-04-18 @ 23:47:12
URL: http://johannaeh.blogg.se/
Postat av: Ella

så himla synd om dig asså shiet. robinson bästa som finns, hihihihihihi

2009-04-29 @ 13:07:49
URL: http://ellahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0