Bajsmat?

Eller etage? Korv som gnisslar när man skär i den, och den ser ut som någonting HELT annat. På riktigt! Så fick vi pulvermos också. Och till det serverades det bostongurka och majonäs.. NÄR SKA VI FÅ BRA MAT!??!?!?!?! Nu är det iofs inte så långt kvar tills vi slipper etagematen. HALLELUJAH! eh..

Nu sitter jag bara och skriver för att jag inte vill plugga. Naturkunskap. Universum. Kul? NEJ!



Jag har världens bästa ponnyhäst. Den där dagen var en av de bästa på hela sommaren.
Jag vill ha sommar nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Puss och gos och mys och fis! Jag saknar dig med godaste goding, livet leker som bara den, borde nästan ge den en timeout :P Lite nannyhumor för dog där..

Allt är bra, hästen har det bra och vi laddar inför tävlingssesongen (man vet ju aldrig hur länge dom pallar gamlingarna våra) Ozzy är biff och skit stor, du måste se honom, du måste komma i sommar eller så får jag komma till dig :D Emil är en goding och ja vi gottar oss i varandra fortfarande!

Mamma och lars har flyttat ihop, ida och andreas med, jag ska ju åka till hamburg snart och sen kanske det ligger en stockholms resa i framtiden! Du då?

2009-04-09 @ 11:30:55
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0